تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟
 
جدیدترین مطالب درسی/تمام دروس/
اهنگهای استیج
تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟ - جام ...
www.jamnews.ir/detail/News/757746
۴۹ دقیقه پیش - تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟ هافبک جوان تیم ملی با انتخاب پرسپولیس می‌تواند در صورت قهرمانی احتمالی این تیم در لیگ ...

تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟ | ...

www.ghatreh.com/news/.../تردید-بمب-بزرگ-نقل-انتقالات-پرسپولیس-اروپا
۱ ساعت پیش - هافبک جوان تیم ملی با انتخاب پرسپولیس می تواند در صورت قهرمانی احتمالی این تیم در لیگ برتر و البته درخشش در لیگ.
۱۳ دقیقه پیش - به گزارش وانانیوز ، سه روز دیگر تا پایان نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است. در این شرایط هنوز وضعیت آینده سعید عزت اللهی مشخص نیست و هر ...
هافبک جوان تیم ملی با انتخاب پرسپولیس می‌تواند در صورت قهرمانی احتمالی این تیم در لیگ برتر و البته درخشش در لیگ قهرمانان آسیا، کارنامه‌اش را پربارتر کند.

تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟ ظهر ...

khabarche.ir/خبر/6264810/تردید-بمب-بزرگ-نقل-و-انتقالات--پرسپولیس-یا-اروپا-
۲۴ دقیقه پیش - پرسپولیس اروپا جوان آسیا تیم ملی ظهر یکشنبه دهم بهمن ماه 1395 خبر تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟
۵۳ دقیقه پیش - تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟ وزیر ورزش و ... خودهاشمی‌پنداری حجت‌الاسلام مهاجری با کنایه به «بزرگان نظام»! مرگ موقت جوان ...
۲ ساعت پیش - تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟ وزیر ورزش و ... خودهاشمی‌پنداری حجت‌الاسلام مهاجری با کنایه به «بزرگان نظام»! مرگ موقت جوان ...
۵۵ دقیقه پیش - تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟ ... بگویند عضو داعش یا بمب گذار انتحاری نیستند، ناگزیرند با پرچم های سفید حرکت کنند.
تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟ - ساعت 24 ... تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟ - شهر خبر ...
۱۵ دقیقه پیش - خبرهای داغ. چراغ سبز بمب نقل و انتقالات برای پیوستن به پرسپولیس ... تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟ جای برانکو بودم ...
۱۵ دقیقه پیش - به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرسپولیس در حالی با دو گل حنیف عمران زاده (گل به خودی) و رامین رضاییان از ... بمب بزرگ نقل و انتقالات ترکید/ ستاره‌ای که سرخپوش شد .... تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خرید های بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات 96-95 ..... پرسپولیس در پایان فصل با عقد قرارداد با بیرانوند به قول فوتبالی ها بمب اول را ترکاند و ... مبنی بر مذاکره با محرم نویدکیا و هادی عقیلی گفت: بدون تردید محرم نویدکیا یکی ...
۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نقل و انتقالات پرسپولیس / مذاکره با افشین، پاسخ منفی رضایی و نقش ... سپرده و همین مسئله باعث شده پرسپولیسی‌ها روی جذب او دچار تردید شوند.

پاسخ بمب نقل و انتقالات با سهراب پرسپولیسی/سروش بله ...

www.saat24.com/.../پاسخ-بمب-نقل-و-انتقالات-با-سهراب-پرسپولیسی-سروش-بله-...
۲۲ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پاسخ بمب نقل و انتقالات با سهراب پرسپولیسی/سروش بله گفت؟ سروش رفیعی. ... در این بین سروش رفیعی بی تردید بمب نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود. .... اروپا در آستانه خریدهای بزرگ نفتی از ایران ...

تردید رفیعی برای پرسپولیسی شدن/ پیشخوان ورزشی

newzes.ir/search/?...تردید...پرسپولیسی...
زمان مذاکره رسمی پرسپولیس با سروش رفیعی مشخص شد ..... مشتری جدید اروپایی برای بمب نقل و انتقالات ایران ... بمب بزرگ تیم ژنرال در تور پرسپولیس.

تحلیل روز | ستاره‌های پرسپولیس گران قیمت‌تر هستند یا ...

metafootball.com/.../تحلیل-روز-ستارههای-پرسپولیس-گران-قیمتتر-هستند-یا-است...
۲ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - متافوتبال - فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران در حالی در جریان است که بر ... کاوه رضایی بی تردید مهمترین چهره فصل نقل و انتقالات بود که در نهایت ... رسید، با پرسپولیس قرارداد امضا کرد و به اولین بمب فصل نقل و انتقالات تبدیل شد. ... سعید عزت‌اللهی سوال بزرگ زمستان / پرسپولیس، لیگ چین یا باز هم اروپا.
۲۸ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شجاع خلیل زاده بدش نمی آید به پرسپولیس بیاید اما قراردادش با سپاهان مانع از این ... خانه لیگ برتر بمب بزرگ نقل و انتقالاتی تیم ” پرسپولیس” خنثی شد ! .... مقصد بعدی بمب روسی ، پرسپولیس یا اروپا ؟ .... سجاد شهباززاده مهاجم سابق استقلال که در آستانه بازگشت به این تیم قرار داشت، به شدت دچار تردید شده است.

رونمایی از 11بمب نقل و انتقالات زمستانی/عکس

www.esteghlaltehranfc.com/fa/.../رونمایی-از-11بمب-نقل-و-انتقالات-زمستانی-عکس
۲۶ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - طرح لباس‌های باشگاه‌های بزرگ اروپا لو رفت + تصاویر ... در این راه، ستاره هایی هستند که در فوتبال ما به عنوان بمب شناخته می شوند. ... 1-سروش رفیعی: پرسپولیس، فولاد، تراکتور یا ... ص. بدون تردید گل سر سبد مب های نقل و انتقالات هافبک شیرازی تیم ... 5-علیرضا حقیقی: علاقمند به اروپا یا ناچار به بازگشت.

تردید رفیعی برای پرسپولیسی شدن/ پیشخوان ورزشی

limopatogh.ir/search/?...تردید...پرسپولیسی...
۱۴ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - حال زمان آن رسیده که با تیم های محبوب خودتان به میدان بروید! پرسپولیس، ... ستاره تراکتورسازی خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد/ رفیعی: می‌روم اروپا تا افتخار کشورم باشم ... وعده بمب بزرگ نقل و انتقالات به پرسپولیسی ها.

به همه ثابت شد که مشکل من در استقلال فنی نبود / به رفتن ...

www.nashrname.ir/news/detail?id=به+همه+ثابت+شد...منصوریان...
۱۳ دقیقه پیش - مدافع ماشین سازی تبریز گفت: «من مقابل تراکتورسازی با تمام توان بازی کردم و مطمئن ... تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟

بمب هایی که استقلال و پرسپولیس ترکاندند - دانا | خبر فارسی

khabarfarsi.com/u/20634661
۱ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - علیرضا جهانبخش ؛ در انتظار انتقال بزرگ هافبک ملی پوش فوتبال ایران که در سال های اخیر در ... اصطلاحی به نام بمب خبری که در فصل نقل و انتقالات کاربرد رسانه ای دارد. ... ستاره های استقلال "گران ترند" یا پرسپولیس؟ ... رقابت ها آن هم در ماهواره درد سر سازشده است و اتحادیه فوتبال اروپا به زودی جریمه مالی را برای چند .

«شماره ده استقلال» بمب بزرگ پرسپولیس؟ - راهنمای سفر من

mytourguide.ir/شماره-ده-استقلال-بمب-بزرگ-پرسپولیس؟/
۲ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - انگار سجاد شهباززاده را می توان آخرین معمای نقل و انتقالات نیم فصل نامید. ... گرفته یا می خواهد به تیم دیگری در اروپا برود یا حتی در همان ترکیه بماند. ... میگردد که باعث شده تا سجاد نسبت به بازگشتنش به استقلال دچار تردید شود.

نقل و انتقالات پرسپولیس فصل 96-95 - صفحه 39 - انجمن های ...

www.arteshesorkh.com › ... › فوتبال داخلی › کلوپ پرسپولیس › نقل و انتقالات
۲۲ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - 4پست - ‏1 نویسنده
پاسخ بمب نقل و انتقالات با سهراب پرسپولیسی/ سروش بله گفت؟ ... در این بین سروش رفیعی بی تردید بمب نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود. .... اردلان بزرگ نیا ... علاوه بر این، دو تیم قطری؛ دو تیم از لیگ برتر چین و چهار تیم اروپایی به طور رسمی پیشنهاد جذب این بازیکن تکنیکی لیگ ...

سروش رفیعی شاه ماهی فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

www.shiralat.com/.../سروش+رفیعی+شاه+ماهی+فصل+نقل+و+انتقالات++لیگ+برتر...
۲۷ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سروش رفیعی شاه ماهی فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال. ... گره جدید در کار سرخابی‌ها/ پیشنهاد اروپایی برای جذب شاه‌ماهی نقل و انتقالات ... ایران نیم فصل سربازی اش تمام می شود وبدون شک صید بزرگ و شاه ماهی نقل و انتقالات خواهد بود. .... پرسپولیس بمب جذاب نقل و انتقالات را نخواست و با استقلال وارد مذاکره شد!

شماره ۱۰ استقلال بمب بزرگ پرسپولیس؟ • گمنام کربلا

gomnam-karbala.ir/2017/01/21/شماره-۱۰-استقلال-بمب-بزرگ-پرسپولیس؟/
۲ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شماره ۱۰ استقلال بمب بزرگ پرسپولیس؟ ... انگار سجاد شهباززاده را می توان آخرین معمای نقل و انتقالات نیم فصل نامید ... باید دید که شهباززاده تصمیم خود را برای بازگشت گرفته یا می خواهد به تیم دیگری در اروپا برود یا حتی در همان ترکیه بماند. ... که باعث شده تا سجاد نسبت به بازگشتنش به استقلال دچار تردید شود.

بمب استقلالی ها در پرسپولیس منفجر شد - ورزش 24

varzesh-24.ir/news/335605/بمب+استقلالی+ها+در+پرسپولیس+منفجر+شد
انگار شهباززاده را می توان آخرین معمای نقل و انتقالات نیم فصل نامید. ... کند، استقلال، پرسپولیس یا تراکتورسازی یا می خواهد به تیم دیگری در اروپا برود یا حتی ... به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی بی تردید فصل گذشته در کنار مهدی رحمتی بهترین بازیکن استقلال بود و با گل های ... بمب بزرگ پرسپولیس نیم فصل منفجر می شود!

شروط بمب نقل و انتقالات برای پیوستن به پرسپولیس

www.espeli.ir/element/.../شروط+بمب+نقل+و+انتقالات+برای+پیوستن+به+پرسپول...
۱۰ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شروط بمب نقل و انتقالات برای پیوستن به پرسپولیس. ... با وجود همه تکذیب‌ها، مذاکرات سروش رفیعی با باشگاه‌های خواهانش از جمله پرسپولیس ادامه دارد و او از طریق ... اروپا در مسير دوستي با ايران ... پاسخ منفی بزرگ ترین بمب به پیشنهاد 2 میلیاردی پرسپولیس ... تردید مدافع تیم ملی برای پیوستن به پرسپولیس.

بمب استقلالی ها در پرسپولیس منفجر شد

jadidtarinha.net/news/1132881/بمب+استقلالی+ها+در+پرسپولیس+منفجر+شد
۳ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - گویا مسئولان باشگاه پرسپولیس حتی با شهباززاده بر سر قرارداد یک و نیم ساله هم ... پرسپولیس یا تراکتورسازی یا می خواهد به تیم دیگری در اروپا برود یا حتی در همان ترکیه بماند؟ ... ورزش سه: امید ابراهیمی بی تردید فصل گذشته در کنار مهدی رحمتی ... این تصویر یعنی پرسپولیس بمب نقل و انتقالات را منفجر کرد؟

عکس/خبرهای تکان دهنده و تلخ حسین هدایتی درباره بمب نقل و ...

cup.ir/sport/iranianfootball/487/عکسخبرهای-تکان-دهنده-و...درباره-بمب-/174111

۱۳ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - عکس/خبرهای تکان دهنده و تلخ حسین هدایتی درباره بمب نقل و انتقالات ... هدایتی در پرسش و پاسخ با هواداران پرسپولیس عنوان کرد:خمارلو می‌تواند ... که هواداران پرسپولیس نسبت به وی در این مدت علاقه زیادی نشان داده اند بدون تردید .... خواهد ماند و یا اگه به تیمی رفتنی ام باشه آن تیم جزو تیمهای اروپایی ست، نه چرتپولیس!


برنامه های استیج]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
12 بهمن 1395برچسب:, :: 0:56
hamidreza

درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 525
بازدید کل : 2165
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ابزار رایگان وبلاگ